pupsocks detail reklamnich kampani a online reklam

Průměrná návratnost 432%

Na Facebook a Instagram reklamy proinvestováno 1.7 mil. Kč, v tržbách přivedeno 7 mil. Kč. Google reklamy stály 640 tis. Kč, v tržbách přivedeno přes 3 mil. Kč

Unikátní a kreativní

Podobně jako u většiny klientů tak i tady jsme si vzali vytváření kreativ plně na starost. Výsledek byly velmi úspěšné reklamy, které skutečně upoutají pozornost. Třešničkou na dortu bylo chytlavé YouTube video, které viděla celá ČR

Získáno hodně fanoušků

Reklamy jsme vytvářeli a cílili tak, aby se zákaznici vraceli. Na ponožky zákazníci převážně tisknou to, co milují - domácí mazlíčky, partnery, ... Vybudovat si takovou důvěrů zákazníků nebyla žádna hračka

Spolupráce s e-shopem PupSocks

E-shop PupSocks.cz byl spuštěn v polovině srpna 2020. Hlavní myšlenka e-shopu je poskytnout zákazníkům možnost si vytvořit ponožky s vlastním potiskem, podle předem stanovené šablony tím, že pouze nahrají fotku. O vše ostatní jako je ořez obličeje, výroba ponožek a expedice k zákazníkovi se stará PupSocks. Zákazník si takhle může vytvořit „customizované“ ponožky již od jednoho kusu, za rozumnou cenu a nemusí se zabývat grafickou práci. Klient má možnost nahrát fotku pejska, kočičky, obličeje nebo kohokoliv / čehokoliv jiného.

PupSocks.cz tým se na nás obrátil s celkovou správou marketingu na všech možných kanálech, tvorbě a správě obsahu na sociálních sítích, psaní blogů a e-mail marketingu.

Facebook a Instagram reklamy

Nejdříve jsme začali s tvorbou obsahu pro Instagram a Facebook. Následně jsme začali vytvářet a testovat různá kreativa a videa. Zde je příklad nejlepších kreativ vytvořených pro FB a IG.

ukazka pupsocks kreativu1 ukazka pupsocks kreativu2 ukazka pupsocks kreativu3

Kreativa byla otestovaná pro různé obrázky, různé nadpisy a různé popisy. Ihned jak jsme objevili ta nejlepší kreativa, tak jsme začali dělat i remarketing. Následně jsme pro PupSocks vytvořili i 6 reklamních videí, které jsme použili na všech sociálních sítích vč. TikToku. Celkově jsme pro PupSocks vytvořili na Facebooku a Instagramu přes 68 kampaní, vyzkoušeli přes 488 kreativ a proinvestovali přes 1.7 mil. Kč s průměrným ROASem 4,12 (ROI 412 %).

detail navratnosti fb a insta reklamy

Google Ads

Na Googlu jsme vytvořili vyhledávací kampaň, kde jsme zahrnuli veškerá potřebná klíčová slova. Použili jsme jak responzivní reklamu ve vyhledávání, tak i rozšířenou textovou reklamu. Jako nejlepší se ukázala responzivní reklama, kterou jsme neustále updatovali. Další reklamu, kterou jsme využili byla Google Nákupy reklama, kde se při zadání určitých klíčových slov ukazovaly produkty od PupSocks. Zkoušeli jsme i různé obsahové kampaně, ale bohužel pro tento produkt neměly účinnost, tak jsme se zaměřili čistě na vyhledávácí, nákupy a následně i YouTube reklamy. Dostali jsme na úkol od PupSocks zase posunout kreativa o úroveň výš, tak jsme vytvořili video kampaně s plnohodnotným videem. Hlavní úkol těchto kampaní bylo zaujmout, upoutat pozornost a přesměrovat potencionální zákazníky na web, kde poté pomocí remarketingu na sociálních sítích je znovu oslovíme s atraktivní nabídkou ke koupi. Celkově jsme na Googlu pro PupSocks proinvestovali přes 641 tis. Kč a udělali z toho přes 3 mil Kč s průměrným ROASem 4,76 (ROI 476 %), který je ve skutečnosti vyšší, jelikož video kampaně byly hlavně cíleny na dosah a ne na konverzi - nákup. Konverze poté proběhla na jiné platformě.

ukazka google kreativu
detail google online marketingu

TikTok

Jelikož sledujeme všechny trendy, tak jsme pro PupSocks začali dělat i TikTok videa, která následně se používala i na Instagram Reels, Facebook Reels a YouTube shorts. PupSocks získalo velké množství objednávek i z organického marketingu, který jsme jim dělali. Každý den jsme vytvářeli různé posty pro sociální sítě a videa pro TikTok. Pro využití veškerého TikTok potenciálu, tak jsme nejlepší videa zároveň poté i propagovali. Zároveň jsme též domluvili spolupráci s různými mikroinfluencermi za barter. To znamená, že PupSocks jim pošle produkt a oni natočí TikTok video. Tato forma TikTok propagace je velice účinná a málokdo to tady dělá. Celkově jsme pro PupSocks vytvořili přes 50 videí, utratili přes 150 tis. Kč na propagaci nejlepších videí a přinesli z TikToku více než 1 000 objednávek v průměrné hodnotě 688 Kč za objednávku.

Influencer marketing

My v Limetkách jsme zastánci toho, že influencer marketing je předražený a z hlediska výkonu není nejlepší. Nicméně microinfluencer marketing je už kompletně něco jiného. Microinfuenceři jsou instagramové či TikTok účty s menšími počty followerů (od 5 tis. do 50 tis. sledujících) a s dobrým dosahem. My jsme si dali práci a udělali seznam všech, s kterými se vyplatí spolupracovat. Proč jsou lepší? Protože většinou spolupráce probíhá v barterové formě. Nemusíte platit šílené částky za něco, co ani nevíte, jestli bude fungovat. Nejlepší na tom je, že je to přirozenější forma sdělení obsahu, než kdybyste si platili velké influencery, které navíc musí psát, že je to spolupráce. Jelikož mikroinfluenceri mají méně sledujících, tak o to víc jsou ti sledující zainteresovány do publikovaného obsahu. Pro PupSocks jsme dohodili 5 takových mikroinfluencerů ve formě barter s výsledkem 608 nákupů. Nákupy byly vysledovány pomocí slevových kódů, který každý influencer dostane.

SEO, optimalizace webu, copywriting, blog, e-mail marketing

PupSocks když začínali, tak se nacházeli na 2. – 3. místě v organickém vyhledávání Google při hledání klíčových slov. My jsme to změnili a díky SEO optimalizaci všech produktů a článků, tak jsme je posunuli na 1. místo. Zároveň jsme udělali audit webu a optimalizovali e-shop pro co možná nejvyšší konverzní poměr. Ten se zvýšil z 2 % na 6 % a v období Vánoc se dokonce pohyboval okolo 12 %. Toho všeho jsme dosáhli napsáním nových a lepších popisů produktů a drobných úprav stránek, aby byly pro zákazníka přehledné a jednoduché. Zároveň jsme doporučili začít psát blog, kvůli podpoře SEO a tým z PupSocks s tím souhlasil a tento úkol nám též svěřil. Další drobné a nevýrazné věci, které jsme dělali byl e-mail marketing a SMS marketing.

Automatizace výrobních procesů v podniku

Ano, i s tímto jsme si poradili! Vzhledem k tomu, že máme v týmu IT specialisty, tak vytvořit podnikovou automatizaci bylo pro nás zábavnou hrou. Jak taková automatizace vypadá v praxi? Zákazník odešle objednávku, v systému PupSocks se tato objednávka objeví, pokud má fotku, tak se automaticky odešle k designerovi, pokud fotku nemá, tak se zákazníkovi automaticky pošle e-mail s žádosti o doposláni fotek. Následně poté co grafik udělá návrh, tak ho odešle zákazníkovi, až ho zákazník potvrdí, tak automaticky se stav objednávek přepne a pošle se na tisk. Jelikož na tisku je velký množství ponožek, tak každý návrh má vlastní kód jak v systému, tak i poté na papíře na tisk. Díky tomu, je výroba a balení velmi přehledná. Podle PupSocks jsme jim ušetřili velké množství času a stovky tisíc Kč na platech, které by jinak museli platit administrativním pracovníkům.

  • Začátek spolupráce:4. Října 2020
  • Co jsme měli na starost:Digitální marketing, tvorba kreativ, automatizace procesů, vývoj software, správá soc. sítí
  • Přivedeno v tržbách:Více než 13 mil. Kč
limedigital logo