detail online marketingu pro rosebear

Celková návratnost nad 530%

Na Facebook a Instagram reklamy proinvestováno 1 mil. Kč, v tržbách přivedeno 4,5 mil. Kč. Google reklamy stály 550 tis. Kč, v tržbách přivedeno 3,5 mil. Kč

Pomohli expandovat na nový trh

RoseBear s naší pomocí zažil velmi úspěšné období na konci roku 2019, dokonce jsme společnosti zajistili stánek v OC Černý Most. Za pouhé 3 měsíce tržby ze stánku převýšili 1,2 mil. Kč

Vybudovali jsme brand

O trendu medvídků z růží jste určitě zaslechli. A jsme si jisti, že právě RoseBear se o to nejvíce zasloužil. Z trendu jsme jako jediní dokázali vybudovat brand, díky profesionálnímu a kreativnímu marketingu

Plně využitý potenciál převážně sezónního byznysu pro "RoseBear"

Značka Rose Bear vznikla v lednu 2019. Koncept je velmi jednoduchý, kombinace růží a medvídků = ideální dárek pro přítelkyni. Medvídek vydrží celou věčnost, krásně voní a nemusíte se o něj vůbec starat. Rose Bear byl úplně první, kdo s tímto produktem přišel na trh a doteď je jediným výrobcem v Česku. Tyto medvídky jste určitě mohli vidět všude (díky RoseBear), ale vězte, že kvalita medvídků od Rose Bear je naprosto unikátní. Sami jsme se přesvědčili, že Rose Bear medvídci jsou kvalitnější a lepší než ostatní levné dovozy z Číny. Díky tomu Rose Bear má i takovou cenu a je zaměřen na luxusnější segment. To pro nás představovalo určitou výzvu, máme drahý produkt a velmi vysoce kompetitivní trh. Ale my přeci výzvy milujeme! Pojďme se podívat, jak jsme vybudovali z Rose Bear jedničku na trhu mezi medvídky a jak o Valentýnu na Rose Bear byla větší fronta než na Pandoru.

Profesionální fotky, které prodávají

Pokud Vám někdo někdy bude tvrdit, že na fotkách tolik nezáleží, tak nákupnímu chování spotřebitelů moc nerozumí. Fotky prodávají. Videa prodávají. Emoce prodávají. A my jsme začali fotkami. Mohli jsme udělat pouze produktové fotky a upravit je ve Photoshopu a tím skončit, ale abychom zachytili veškerý potenciál Rose Bear, tak jsme udělali focení s modelkami a tisíce fotek. Tyto fotky byly využity do popisu na e-shop, ale hlavně byly využity jako kreativa pro FB & IG reklamy. Když chcete, aby positioning značky byl vnímán jako luxusní, tak potřebujete mít fotky z kterých září luxus a emoce, které chcete vyvolat. Fotky jsme pravidelně aktualizovali a dělali focení 1x za půl roku - rok.

profesionalni fotky pro rosebear1 profesionalni fotky pro rosebear2 profesionalni fotky pro rosebear3
profesionalni fotky pro rosebear4 profesionalni fotky pro rosebear5 profesionalni fotky pro rosebear6

FB & IG Reklamy

Hned potom co jsme udělali fotky, tak jsme se pustili do naše oblíbené činnosti, a to do reklam. Dostali jsme za úkol udělat Valentýnskou kampaň a hned během prvního týdne jsme vyprodali skladové zásoby. Do našich karet hrálo i to, že se blížil Valentýn a pro Rose Bear to je hlavní sezona. Skvělou pochvalou pro nás je, že každý rok jsme tento úspěch dokázali opakovat. Strategie byla jednoduchá, nahrát kreativa, otestovat je na naše cíleným publiku – muži 18+ v ČR a to celé doplnit retargetingem, který fungoval náramně. Celkově pro Rose Bear jsme vytestovali přes 700 kreativ, proinvestovali přes 1 mil. Kč na FB & IG a přinesli přes 4,5 mil. Kč v tržbách. Menší zajímavost: V České republice žije velký počet menšin jako například vietnamsky mluvící menšiny, ukrajinsky mluvící menšiny, rusky mluvící menšiny a tak dále. Nikdo v Česku nedělá to, co děláme my. My vezmeme nejlepší kreativa a přeložíme je například do vietnamštiny a poté následně je cílíme na vietnamsky mluvící lidi. Ano i takhle jde využít cílení na sociálních sítích. Díky tomu dokážeme oslovit větší skupinu lidí, kteří ostatní neosloví nebo osloví s nezajímavým obsahem. Když člověk, který mluví cizím jazykem uvidí reklamu v jeho nativním jazyce, tak ta reklama pro něj má větší hodnotu a je větší šance, že nakoupí.

ukazka kreativu pro rosebear1 ukazka kreativu pro rosebear1 ukazka kreativu pro rosebear1

Google reklama

Samozřejmě nesmíme zapomenout i na Google reklamu, kterou jsme spravovali a která též tvoří velkou část příjmů všech úspěšných e-shopů. První, co jsme udělali byla vyhledávácí kampaň s využitím klíčových slov jako například Medvídek z růží, Rose Bear atd. Následně jsme přidali i Google nákupy kampaň. A jako třešničku na dortu jsme udělali i obsahovou a video kampaň na YouTube, jejíž cílem bylo přilákání návštěvníků na web – zahřátí publika – a pak následně pomocí retargetingu udělat z nich zákazníky. Celkově jsme na Google Ads proinvestovali přes 550 000 Kč a přivedli přes 3 500 000 mil. Kč v tržbách s krásným ROASem lehce nad 6.

Podívejte se na video, které jsme pro RoseBear vytvořili - Rose Bear - Výroba Jediného Originálního Medvídka z Růží - YouTube
prehled ziskovosti google online reklam pro rosebear

Stánek do obchodního centra Černý Most

Rose Bear se dařilo na tolik, že chtěli se posunout z online světa do offline světa. Tak jsme dostali za úkol navrhnout a dostat prodejní stánek pro Rose Bear do obchodního centra. Jak jsme již předtím zmiňovali, výzvy milujeme. Využili jsme našich kontaktů a zařídili pronájem velmi atraktivního místa pro stánek v obchodním centru Černý Most se zvýhodněným nájmem, a to v nejlepší prodejní sezoně pro Rose Bear – prosinec 2019 až březen 2020. Nechali jsme vytvořit jednoduchý, krásný, a hlavně prostorný design stánku a dali ho vyrobit. Stánek byl velkým úspěchem a podniku se vyplatil v podstatě ihned. Celkové náklady na stánek vč. nájmu vyšly na 500 000 Kč. Tržby ze stánku během 3 měsíců převýšily částku 1 200 000 Kč. Takže se majitelům stánek vrátil ihned a mohou použít i následující roky. Zajímavost: na Dne svatého valentýna 2020 pouze za jeden den a jen stánek utržil tržby v hodnotě nad 200 000 Kč. Na Rose Bear bylo ve frontě i přes 20 – 30 mužů čekající na medvídka, což byla větší fronta než v Pandoře nebo například v květinářství.

expandujeme - dostali jsme rosebear stanek do ccm

Správa sociálních sítích, marketplace

RoseBear.cz jsme spravovali i sociální sítě, kde jsme pravidelně vytvářeli obsah pro ně a zvyšovali počet sledujících. Velkou část naši práce bylo každodenní sdílení spokojených zákazníků 😊 Díky tomu, že jsme spravovali sociální sítě, tak jsme měli možnost vidět, že naše strategie positioningu Rose Bear do luxusního segmentu funguje, protože u Rose Bear pravidelně nakupovaly české celebrity, fotbalisté, hokejisté, herci, youtubeři, čeští miliardáři a mnoho dalších známých i méně známých osobností. Další, co jsme pro Rose Bear udělali je přidání produktů na Alzu a nastartování B2B trhu.

expandujeme - dostali jsme rosebear medvidky na alzu
  • Začátek spolupráce:8. Srpna 2019
  • Co jsme měli na starost:Digitální marketing, expanze na nový trh, tvorba kreativ, kreativní nápady/procesy zvyšující tržby
  • Přivedeno v tržbách:Více než 6 mil. Kč
limedigital logo