detail ziskoveho organickeho marketingu pro uollivandera

Průměrná návratnost 1 300%

Ne, nemáme tam nulu navíc, a dokonce to zahrnuje částku, kterou U Ollivandera odvádělo nám. Trik je v tom, že jsme neinvestovali nic do placených reklam. Zaměřili jsme se jenom na virální FB a TikTok videa. Ty stále pouze náš čas

Co největší dosah

Jako jedni z mála v ČR se specializujeme i na organickou reklamu jako zmíněná TikTok a FB videa. Víme, jak vytvořit virální videa s obrovským dosahem. A nejlepší je, že za ten dosah neplatíte, video se šíří sdílením a algoritmem dané platformy

Kreativní web s vychytávkama

Pro U Ollivandera jsme revidovali a vylepšovali jejich původní web. Využili jsme naší kreativity a vybudovali jsme například vychytávku, kde si kouzelná hůlka vybere zákazníka sama. To má pozitivní dopad na zákazníka, jelikož to kolem e-shopu buduje stejnou atmosféru jako ve filmu

Organická reklama, která stála jen nás čas pro "U Ollivandera"

U Ollivandera je e-shop prodávající vystřelovací Harry Potter hůlky. Byl spuštěný v březnu 2023 a my jsme se na něm podíleli jak na jeho tvorbě, tak i na organickém marketingu. Dostali jsme zadání vybudovat pěkný, a hlavně konverzní e-shop na platformě Shoptet a nastartovat ho. Využili jsme našich zkušeností a vybudovali přehledný, moderní a jednoduchý e-shop s průměrným konverzním poměrem 5 %, což je nadprůměr v porovnání s ostatními e-shopy. Po tom, co jsme viděli a pochopili produkt, tak jako nejlepší variantou nastartování e-shopu se nám jevil organický marketing. To je marketing, který se jako marketing netváří a nic Vás to nestojí. Teda kromě našeho času. Obecně to v České republice dělá málo firem a je v tom velký potenciál - my Vám s tím dokážeme pomoct.

Ihned po spuštění e-shopu, tak jsme se vrhli na tvorbu krátkých, zajímavých a poutavých videí s tímto produktem. Následně jsme tato videa publikovali na TikToku, Instagram Reels, Facebook Reels a YouTube shorts. Jak jsme předpokládali, tak některá videa se stala virálními a to nám přineslo tržby ve výši 400 000 Kč za první dva měsíce od spuštění. Na reklamu pro tento e-shop a na propagaci videi nebyla utracena ani jedna jediná koruna! Nejlepší video má přes 750 tis. zhlédnutí a nás to stalo jen náš čas. Jen pro zajímavost, některé podniky publikuji krátká videa pouze na jedné platformě (většinou TikTok nebo Instagram), což je chyba. Například naše nejsledovanější video se stalo virální na Facebook Shorts.

Zde můžete najít námi vytvořené virální video
  • Začátek spolupráce:1. Března 2023
  • Co jsme měli na starost:Organický marketing, virální videa, tvorba a vylepšování webu, příspěvky s dosahem
  • Přivedeno v tržbách:Více než 400 tis. Kč
limedigital logo